Ευχαριστούμε για την επίσκεψη!!!

Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2009

Ο ΦΟΒΟΣ


Περπατησε στην ακρογυαλια.Ερημια.Βραχια,κοφτερα χαλικια,βαθια γαλαζοπρασινα νερα και γλαροι.Τι φοβασαι?Δωσε ονομα στον φοβο σου.-Δεν εχει ονομα.Ουτε μορφη.Ενα μαυρο σεντονι που το φερνει ο αερας καταπανω μου.Προσπαθησα πολλες φορες να τον εντοπισω.Του εδινα ραντεβου να τον γνωρισω.Να δω πως ειναι.Και οσο τον εψαχνα,οσο τον προκαλουσα,τοσο γινοταν πιο απροσδιοριστος,πιο υπουλος,πιο επιθετικος.Τιποτε δεν ειναι δυσκολο.Φυγε χωρις να κοιταξεις πισω σου.Βουλωσε τα αυτια σου,κλεισε τα ματια σου και φυγε.Μονο προσεξε.Μια στιγμη να κοντοσταθεις και τελειωσες.Η φυγη ειναι ο μονος δρομος απο τον φοβο.Η φυγη ειναι ενας δρομος χωρις στροφες,παιρνεις φορα και τρεχεις.Μην ψαχνεις δεντρο για να ξεκουραστεις.Θα ειναι μια προφαση για να αφησεις τον φοβο να σε τυλιξει.Φτιαξε το δικο σου τοπιο,αυτο που σου ταιριαζει.Μην στηριζεσαι σε κανεναν.Βαλε στοχους και σηκωσε αγκυρα.Ασε την ψυχη σου να γινει χαρταετος και να κανει κοντρα με τους γλαρους.Το βλεμμα γυρναει στην θαλασσα.Γλαροι παντου.Τα κυματα εμοιαζαν με αφηνιασμενα αλογα.Ο αερας αρπαξε τον φοβο και τον ακουμπησε στα σκουρα γαλαζια κυματα.Μακρια .Κατω απο τις φτερουγες των γλαρων που ετρεχαν να ανταμωσουν τον ουρανο.

6 σχόλια:

Εφη είπε...

''μην στηριζεσαι σε κανεναν.βαλε στοχους και σηκωσε αγκυρα''αυτο κανω και γω τωρα , παροτι μεγαλωσα αρκετα. ποτε δεν ειναι αργα ομως. αυτο σκεφτηκα και σηκωσα αγκυρα. τωρα που θα φτασω, δεν ξερω.οπου με βγαλει.
καλημερα Λιζα και καλο π/σ/κ να εχεις.

liza είπε...

καλημερα εφη μου!!!!!!!και εσυ να εχεις ενα ομορφο π/σ/κ

tzonakos είπε...

Ομορφο.
Δεν ξερω αν διαφωνώ λιγο με το οτι η φυγή εχει στροφές ή όχι. Εγω νομίζω οτι έχει.

liza είπε...

εχεις δικιο.Πολλες φορες εχει στροφες :))))

tzonakos είπε...

Ισως επειδή το έχω ζήσει το ξέρω αυτό.

liza είπε...

και εγω τον εχω ζησει και τον ζω..αλλα δεν αφηνω να με νικησει

Δημοσίευση σχολίου

ΚΟΥΒΕΝΤΟΥΛΑ ΚΑΙ ΕΔΩ