Ευχαριστούμε για την επίσκεψη!!!

Παρασκευή 15 Ιανουαρίου 2010

Ο ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΝΕΟΚΥΠΡΙΟΣ

Σημερα μου εδωσε την μεγαλυτερη ικανοποιηση ο υπεροχος φιλος Φοιβος Νικολαιδης με τα λογια που εγραψε.Με γνωρισε διαβαζοντας τα γραφωμενα μου κ ταξιδευοντας μεσα απο τις φωτογαφιες μου.Θα του αφιερωσω λιγα λογια<Φτιαξε το δικο σου τοπιο.Αυτο που σου ταιριαζει.Μην στηριζεσαι σε κανεναν.Ασε την ψυχη σου να γινει χαρταετος και να κανει κοντρα με τους γλαρους>

http://phivosnicolaides.blogspot.com/2010/01/blog-post_7292.html

3 σχόλια:

Phivos Nicolaides είπε...

Φίλη Λίζα τι μου έκανες καλή μου, κοκκίνισα! Υπέροχος ο χαρταετός και οι γλάροι σου… Είσαι τρομερή. Καλά το κατάλαβα εγώ!! Με την εκτίμηση και αγάπη μου. Φοίβος

Albus Genius είπε...

Μην ξεχνάς ότι ο χαρταετός για να πετάξει είναι πάντα δεμένος με ένα σπάγγο.

liza είπε...

MHN ξεχνας οτι και σπαγγοι σπανε..

Δημοσίευση σχολίου

ΚΟΥΒΕΝΤΟΥΛΑ ΚΑΙ ΕΔΩ